D
Scan to open in app

Dragonfruit Nights

MY Bahasa Melayu 14 Woman Komik Sukan Menari
📚 0 Teachings
👥 0 Following
❤️ 0 Followers

Q&A

Q. Pro-coklat pudina VS Anti-coklat pudina A. Pro-coklat pudina
Q. Apakah perisa ais krim kegemaran anda? A. Vanila coklat
Q. Yang mana satu yang anda lebih suka? Mul-naengmyeon VS Bibim-naengmyeon A. Mul-naengmyeon
Q. Apakah minuman kegemaran anda? A. Ice lemon tea,sayang
Q. Yang mana satu yang anda paling suka? Soju VS Bir VS Wain A. Bir
Q. Berapakah toleransi alkohol anda? A. Saya tak minum alkohol
Q. Apakah wain kegemaran anda? A. Wain tu apa
Q. Apakah musim kegemaran anda? A. Musim Sejuk
Q. Apakah musim yang paling anda tidak suka? A. Musim Panas
Q. Apakah cuaca kegemaran anda? A. Hari hujan
Q. Saya suka hari hujan A. Ya, saya suka suasana hari hujan
Q. Apa yang anda mahu lakukan apabila hujan? A. Tidur,main fon
Q. Apa yang anda ingin lakukan apabila salji turun? A. Main salji atau main fon kalau bosan
Q. Saya tidak suka panas lebih daripada sejuk. A. Ya, cuaca panas memang sukar bagi saya
Q. Apakah buah kegemaran anda? A. Stroberry
Q. Pistachio: Suka VS Tidak Suka A. Suka pistachio
Q. Bunga VS Makanan A. Bunga
Q. Apakah warna kegemaran anda? A. Biru
Q. Apakah warna yang paling anda tidak suka? A. Hijau
Q. Apakah nombor kegemaran anda? A. 2
Q. Apakah gaya rambut anda sekarang? A. Rambut lurus panjang
Q. Apakah gaya rambut pilihan anda untuk jantina yang berlawanan? A. Rambut lurus panjang
Q. Yang mana satu anda lebih suka? Rambut lurus VS Rambut beralun A. Rambut lurus
Q. Apakah bau minyak wangi anda sekarang? A. Tak pakai
Q. Apakah nama minyak wangi kegemaran anda? A. Chanel
Q. Apakah bau kegemaran anda? A. Mau aroma sejuk
Q. Apa nama syampu yang anda gunakan sekarang? A. Shafi
Q. Apakah gaya pakaian biasa anda? A. Formal
Q. Apa yang anda pakai sekarang? A. T-shirt yang selesa
Q. Apakah jenama fesyen kegemaran anda? A. Tak de
Q. Apakah pakaian yang paling anda hargai atau paling anda suka? A. Baju style Korea and baju t shirt biasa
Q. Apakah aksesori yang sering anda pakai? A. Jam tangan
Q. Pandai mengambil swafoto VS Tidak pandai mengambil swafoto A. Tidak pandai berswafoto
Q. Adakah anda mempunyai sebarang tabiat ketika mengambil gambar? A. Menyesuaikan sudut wajah
Q. Aplikasi kamera apa yang paling kerap anda gunakan? A. Ndak tahu
Q. Apakah media sosial yang paling kerap anda gunakan? A. TikTok
Q. Aplikasi apa yang paling kerap anda gunakan? A. Pinterest
Q. Adakah anda suka melancong? A. Ya
Q. Makanan lebih penting daripada destinasi ketika melancong. A. Ia bergantung kepada situasi
Q. Saya lebih suka gunung berbanding lautan. A. Tidak, saya lebih suka lautan yang menenangkan
Q. Apakah gaya perjalanan anda? A. Perjalanan yang dirancang
Q. Apakah barang perjalanan yang mesti anda bawa? A. Handphone
Q. Apakah perjalanan luar negara pertama anda? A. Tak de
Q. Apakah perjalanan terbaik anda? A. Menjadi trainee kpop
Q. Apakah yang mencirikan destinasi perjalanan terburuk anda? A. Tempat panas
Q. Di mana anda paling ingin melancong? A. Korea dan Jepun
Q. Negara mana yang paling anda ingin lawati sekarang? A. Korea
Q. Karaoke: Suka VS Tidak Suka A. Suka karaoke
Q. Apa yang lebih penting apabila mendengar muzik? Melodi VS Lirik A. Melodi
Q. Apakah lagu karaoke pilihan anda? A. Kpop
Q. Apakah genre muzik kegemaran anda? A. K-POP
Q. Lagu apa yang terngiang-ngiang di kepala anda kebelakangan ini? A. Dream by baby monster
Q. Apakah genre muzik yang paling kerap anda dengar kebelakangan ini? A. Kpop,hip hop
Q. Siapa pemuzik Korea kegemaran anda? A. CORTIS
Q. Siapa pemuzik kegemaran anda (tempatan atau antarabangsa, tidak kisah)? A. Cortis
Q. Lagu apa yang menggembirakan anda apabila anda berasa sedih? A. Joyride by cortis,dream by baby monster, lullaby by Cortis dan Blue lips by cortis
Q. Apakah genre radio/podcast yang anda nikmati? A. Rancangan muzik
Q. Apakah genre filem kegemaran anda? A. Komedi
Q. Apakah filem yang paling berkesan untuk anda? A. Anime dan cerita pengalaman diri
Q. Apakah filem yang paling banyak anda tonton? A. Cortis
Q. Apakah genre filem yang anda tonton baru-baru ini? A. Animasi yang menyentuh perasaan
Q. Apakah ciri-ciri dalam filem yang anda tidak suka? A. Pembangunan yang membosankan
Q. Apakah drama/filem/animasi yang anda suka tetapi tidak mahu orang lain tahu? A. Naruto
Q. Apakah ciri-ciri utama drama yang anda nikmati baru-baru ini? A. Tak de
Q. Apakah genre kandungan video yang anda tidak suka? A. Program berita
Q. Siapakah YouTuber kegemaran anda? A. Camimi
Q. Apakah genre kandungan video yang anda sering tonton? A. Rancangan muzik
Q. Apakah jenis buku yang anda baca baru-baru ini? A. Komik/Manga
Q. Apakah buku paling mengagumkan yang pernah anda baca? A. Komik
Q. Apakah jenis buku yang anda ingin baca semula? A. Komik/Manga
📆 Joined: August 3, 2026