y
Scan to open in app

yayaa

Bahasa Melayu 1 Woman Cheerful Responses are fast.
💬
📚 0 Teachings
👥 2 Following
❤️ 1 Followers

Q&A

Q. Share one embarrassing memory A. Awkward confession
Q. Diligent VS Lazy: which are you closer to? A. Laziness
Q. I'm cute/aegyo A. It depends on the situation
Q. I'm good at singing A. I enjoy karaoke with friends
Q. I tend to act quickly A. I'm quick when urgent
Q. What do you do when you're sleepy? A. Listening to music
Q. How do you feel after looking in the mirror? A. Feeling confident
Q. What supplements do you take? A. zero
Q. What's your favorite winter street food? A. Tteokbokki
Q. What must you bring when going out? A. Passport
Q. Apa saiz kasut anda? A. idk
Q. Yang mana lebih dekat dengan anda? Hidup untuk makan VS Makan untuk hidup A. Eat to live
Q. Jika anda terpaksa memilih: Kehidupan peribadi yang terdedah VS Hidup melalui pendedahan A. Privacy exposure
Q. Mana yang lebih teruk? Rakan sepasukan yang tidak kompeten yang berkeras mereka sentiasa betul VS Rakan sepasukan yang tidak berusaha yang sentiasa mempunyai "rancangan". A. Incompetent teammate who insists they're always right
Q. yang mana anda mahu dengar dahulu? Berita baik VS Berita buruk A. Good news
Q. Yang mana lebih baik? Pasangan yang mengadu tentang makanan VS Pasangan yang makan makanan mereka dan makanan anda juga. A. Partner who complains about food every time
Q. Siapa yang lebih baik? Pasangan miskin yang selalu meminjam wang VS Pasangan kaya yang memandang rendah kepada anda. A. Poor partner who always borrows money
Q. Jika anda terpaksa bekerja bersama: Rakan sekerja junior 10 tahun lebih tua VS Atasan 10 tahun lebih muda A. Superior 10 years younger
Q. Jika anda terpaksa memilih: Bunyi kentut semasa sendawa VS Bunyi sendawa semasa kentut A. Burp sound when farting
Q. Jika anda hanya boleh memilih satu: Makan hanya satu makanan selamanya VS Satu gigitan mana-mana makanan selamanya A. Eating any food but only one bite forever
Q. Jika anda hanya boleh memilih satu: Dengar satu lagu selamanya VS Dengar hanya satu minit pertama setiap lagu A. Mendengar hanya 1 minit dari setiap lagu selamanya
Q. Apakah skor akademik terbaik anda? A. Jangan tanya...
Q. Apakah skor akademik terendah anda? A. Di bawah 50
Q. Apa tip belajar anda? A. Membuat perancangan
Q. Laman web apa yang sering anda lawati? A. Media sosial
Q. Apa minat terbesar anda hari ini? A. Wang
Q. Apa yang anda perhatikan terlebih dahulu apabila melihat seseorang? A. Penampilan
Q. Apa kata-kata makian yang anda tahu? A. banyak?
Q. Apa rahsia tubuh anda? A. sejuk
Q. Apakah waktu yang paling tidak anda suka di sekolah/akademi? A. Kelas Matematik
Q. Apakah waktu kegemaran anda di sekolah/akademi? A. Waktu rehat
Q. Sejauh mana ketepatan keputusan MBTI anda? A. 60% sepadan
Q. Apakah kelebihan MBTI anda? A. ntag
Q. Jenis MBTI manakah yang paling serasi dengan anda? A. ENFJ
Q. Jika anda terpaksa memilih satu: Mengelap najis pasangan VS Pasangan mengelap najis anda A. Pasangan mengelap najis saya
Q. Siapa pelakon kegemaran anda? A. Amir Ahnaf, Mierul Aiman dll
Q. Siapa penyanyi kegemaran anda? A. Siti Nurhaliza
Q. Single VS Pasangan Krismas Ini A. Bujang pada Krismas ini
Q. Jika anda boleh memilih nama anda sendiri, apa yang anda ingin ia menjadi? A. clara
Q. Apakah perkara paling lucu yang anda lihat atau dengar baru-baru ini? A. xde
📆 Joined: August 29, 2026